¡Hola! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Juliette Rooij - WaarBenJij.nu ¡Hola! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Juliette Rooij - WaarBenJij.nu

¡Hola!

Door: Juliette

Blijf op de hoogte en volg Juliette

23 Augustus 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Buenos días amigos,

We zijn veilig aangekomen in Buenos Aires. Na een lange en vermoeiende reis achter de rug te hebben, zijn we in ons appartement aangekomen. Inmiddels de eerste nacht in Buenos Aires erop zitten. Het is hier nu 9 uur in de ochtend en Tom slaapt nog even door.(Die heeft een stuk minder geslapen tijdens de reis dan ik.)
De reis is over het algemeen goed verlopen. We hebben ons vermaakt met slapen, tijdschriften lezen, voor ons gemaakt puzzelboek, films, spelletjes en eten. Het eten in het vliegtuig was prima. Daarnaast lagen er allerlei gadgets voor ons klaar; een dekentje, kussentje, sloffen, slaapmasker, oordoppen, sokken en we kregen zelfs een tandenborstel met tandpasta! Kan me niet herinneren dat ik ooit eerder al die gadgets gekregen heb.
Alle vluchten zijn goed verlopen, alleen zijn we in Sao Paolo ongeveer een half uur later vertrokken, omdat hier passagiers eruit gingen en er weer nieuwe bijkwamen, maar iemand die eruit was gegaan, was zijn handbagage vergeten. Dus dat zorgde voor wat vertraging.
Eenmaal aangekomen op het vliegveld in Buenos Aires hadden we snel onze bagage gevonden en werden we opgewacht door de taxichauffeur. Deze heeft ons naar het appartement gebracht, waar we de eerste drie nachten in ieder geval verblijven. Bij het appartement stond de verhuurster ons op te wachten om ons binnen te laten. Een lief klein vrouwtje, die geen Engels sprak. Gelukkig lukte het met Spaans aardig en heeft ze ons wat dingen uitgelegd. Na de uitleg, en op z'n Hollands met drie kussen haar gedag te hebben gezegd, konden we eindelijk gaan slapen.
Als Tom zo wakker is, dan gaan we denk ik eerst maar boodschappen doen en een ontbijtje halen. Voor de rest zien we wel wat de dag vandaag brengt.

We gaan proberen om jullie zo af en toe op de hoogte te houden!

Un abrazo fuerte!

• 23 Augustus 2014 - 19:52

Eric:

Heel veel succes en plezier op jullie fantastische avontuur!
    Jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben voor het vertrek.
    Moeten we toch maar die kant op komen.....

• 23 Augustus 2014 - 21:30

Mieke Willems:

Hoi Juliette,

Leuk om van je te horen. Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Neem de tijd om rustig te acclimatiseren. Ik kijk uit naar je volgende verslag. Heel veel succes in je stage. De groetjes aan Tom, groetjes Mieke

• 23 Augustus 2014 - 22:36

Nico&Jeanet:

Fijn dat jullie start zo goed verlopen is. En dat je meteen Espagnol kon oefenen.
    We blijven jullie volgen
    Hasta luego i un embrasso

• 24 Augustus 2014 - 13:33

Oma, Nelleke En Eddy:

Ha reizigers, we waren blij van jullie te horen en te weten dat jullie veilig zijn aangekomen. Gisteren hadden we al een reactie geplaatst maar die lees ik hier niet terug. Maakt niet uit, misschien krijg je het straks dubbel binnen.
    Vanmiddag komt oma hier eten en dan zullen we haar ook de foto's laten zien. Het geeft een mooie indruk van jullie tijdelijke verblijfplaats. Mooi Juliette, dat je cursus spaans zijn vruchten al heeft afgeworpen. Nu de stage nog. We hopen dat dat net zo'n florissante start mag hebben.

Voor nu:dag en tot later.

• 24 Augustus 2014 - 15:24

Marloes:

Lieve Juul en Tom!

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en een goede reis hebben gehad!
    Haha het komt maar goed uit dan dat je al wat Spaans kunt praten.
    Geniet van jullie eerste dagen en ik hoor snel jullie volgende verhaal :) Leuk om dat ook via hier te lezen!

Liefs,xx Marloes

• 24 Augustus 2014 - 18:10

Opa Van Rooij:

beste twee, fijn om te zien dat jullie goed zijn aangekomen en dat je al een beetje spaans spreken , het is een geruststelling dat jullie een stekje gevonden hebben,nou gauw tot wederhoren en een prettige tijd daar in mexico oma en opa

• 24 Augustus 2014 - 18:19

Margrith En Hans:

Het wordt zeker mooi en spannend.
    Vertel Tom Maar niet dat Feyenoord verloren heeft.
    We freuen uns auf de folgende verhaaltjes

Liefs

M und H

• 25 Augustus 2014 - 20:50

Cor En Angelique:

Ha Tom en Juliette,
    Fijn dat we jullie zo kunnen volgen. Blijft jullie whatsapp ook in de lucht?
    Groetjes, Cor en Angelique